Wat voor koning is uw gast? Direct contact
  • Meer tijd voor uw gasten
  • Continuïteit van uw bedrijf
  • Meer tevreden gasten

Jarenlange ervaring in risicomanagement

Guest Quality staat voor jarenlange ervaring in schade-expertise, consultancy, risk engineering en risicomanagement. In dienst van grote financiële instellingen is in het grootbedrijf en bij grote instellingen veelpraktische kennis en ervaring opgedaan die we graag inzetten voor u. Wij weten wat er speelt in de sector horeca met overnachting en welke risico’s relevant zijn. We mochten bij diverse toon aangevende horeca niet alleen in de keuken kijken, maar ook daadwerkelijk het risicoprofiel verbeteren. Nu gaan we graag als Guest Quality met uw bedrijf aan de slag!

Onze kenmerken

Jaarlijkse rondgang met een inzichtelijk rapport over de operationele risico’s met praktische oplossingen. We gebruiken het Guest Quality model waarbij de risico’s voor de gast centraal staan.

Vervolgens worden de risico’s van het hotel, van de mensen die er werken, van de activiteiten, van de leveranciers en van de omgeving geïnventariseerd. We zorgen dat de risico’s rond de gast inzichtelijk en beheersbaar worden. We komen met praktische oplossingen om de risico’s te beheersen.

  • Inzicht in risico’s
  • Praktische oplossingen
  • Veiligheid voor uw gast
  • Minder verrassingen
  • Beter verzekerd en duidelijk wat u betaald
  • Kostenbesparing
  • Aantoonbaar verbeteren van uw risicoprofiel